helgen på klubben

I lördags samlades hela agilitygänget och tränade ihop. Byggde ingen bana utan hade olika kombinationer. Tränade mycket kontaktfält eftersom de inte var med oss i ridhuset under vinterträningen. De sitter fortfarande, Adde stannar så fint fast att jag fortsätter springa framåt.
image8Adde på gungans kontaktfält
Tolv hundar var med denna gång, alla kunde tyvär inte komma, men väl många ändå. Kurserna på klubben har startat, fyra kurser hölls idag plus vi i agilityn som var och tränade, parkeringen var full! Tog en del bilder under dagen. Mest på agilityn men även på de andra som går kurser.



Pappa går grundkurs med min lilla. Tyckte att han behövde lära sig mer om hund eftersom han har en hundtok till dotter. De skötte sig väl på kursen och hade till och med fått viskat till sig att de var kursens bästa deltagare, kontakten var kanon. Ja, det är väl bara att ta åt sig äran eftersom jag tränat både pappa och Anja=) Jag kan lova att jag mer än gärna vill gå till planen där deras kurs håller till och kommentera pappa och justera allt han gör med Anja. Tur att alla är där direkt och slår mig på fingrarna, annars hade inte pappa haft det lätt med mig!

image9Pappa Göran och Anja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0